Ako postupovať pri vrátení alebo pri výmene tovaru?

Každý zákazník má zo zákona právo na vrátenie alebo výmenu tovaru bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho prevzatia. My Vám garantujeme vrátenie plnej sumy za vrátený tovar. Náklady spojené s poštovným a balným uhrádza zákazník sám.

 

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

  1. Tovar dôkladne zabaľte tak, aby sa nepoškodil.
  2. K tovaru priložte vyplnený formulár o vráteni a výmene tovaru ( faktúra nie je potrebná).
  3. Vyplňte výmenný formulár, ktorý nájdete v sekcii POMOC a označte políčko “žiadam o vrátenie peňazí“. Je dôležité uviesť číslo účtu, na ktorý Vám budú vrátené peniaze.
  4. Tovar odporúčame zaslať Slovenskou poštou DOPORUČENE. Nikdy neposielajte tovar na dobierku!
  5. Peniaze Vám budú vrátené na Vami uvedené číslo účtu najneskôr do 14 dní.

 

Ako postupovať pri výmene tovaru, ak Vám nesedí veľkosť alebo, ak chcete tovar reklamovať?

  1. Tovar dôkladne zabaľte, tak aby sa nepoškodil.
  2. K tovaru priložte vyplnený formulár o vráteni a výmene tovaru ( faktúra nie je potrebná)
  3. Vyplňte výmenný formulár, ktorý nájdete v sekcii POMOC a označte políčko "žiadam o výmenu tovaru". Správne vyplňte veľkosť. Ak chcete iný tovar správne napíšte názov tovaru alebo jeho číslo, farbu a veľkosť. Ak tovar chcete reklamovať udajte dôvod reklamácie.
  4. Tovar odporúčame zaslať Slovenskou poštou DOPORUČENE. Nikdy neposielajte tovar na dobierku!
  5. Vymenený tovar očakávajte najneskôr do 14 dní. V prípade vybavenia reklamácie je to 30 dní.

Balíky s tovarom posielajte výlučne na uvedenú adresu Merkurius s.r.o., Kurimka 4, 09016, nie na adresu uvedenú na štítku!  V opačnom prípade nebudú Vaše balíky doručené!

Webové stránky používajú na poskytovanie služieb a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním súhlasíte s použitím súborov cookie.